Όδηγίες Παιχνιδιού


Το παιχνίδι
Το PickMaster Euroleague είναι ένα παιχνίδι προβλέψεων για τους αγώνες της Euroleague. Δεν σχετίζεται επίσημα με τη διοργανώτρια αρχή. Κάθε διαγωνιζόμενος έχει να προβλέψει τα αποτελέσματα της κάθε αγωνιστικής μαζί με τη διαφορά των πόντων υπέρ του νικητή. H βαθμολογία του εξαρτάται από το πόσο κοντά θα πέσει η πρόβλεψή του, όπως αναλύεται παρακάτω.

Το παιχνίδι ξεκινά με την πρώτη αγωνιστική της διοργάνωσης και ολοκληρώνεται ταυτόχρονα με την ολοκλήρωσή της, δηλαδή στo Final Four. Κάθε διαγωνιζόμενος θα έχει την ευκαιρία να προβλέψει όλους τους αγώνες που θα λάβουν χώρα τη φετινή χρονιά, δηλαδή για τις 34 αγωνιστικές της κανονικής περιόδου, τις αγωνιστικές των Play-Ins και των Playoffs, καθώς και το Final Four. Αυτός που θα συγκεντρώσει το μεγαλύτερο σκορ στο τέλος της χρονιάς, θα αναδειχθεί ο νικητής.

Φέτος, ο νικητής θα προκύψει από το άθροισμα των σκορ που θα συγκεντρώσει στις αγωνιστικές του παιχνιδιού, αλλά και από το σκορ που θα σημειώσει στις προβλέψεις σεζόν. Αναλυτικά ο κάθε τρόπος βαθμολόγησης παρουσιάζεται παρακάτω.

Όπως αναφέρεται και στους όρους συμμετοχής η συμμετοχή στο παιχνίδι είναι ανοιχτή για όλη τη χρονιά, χωρίς κάποια προθεσμία. Κάθε διαγωνιζόμενος μπορεί να ξεκινήσει να παίζει ανά πάσα στιγμή. Δικαίωμα συμμετοχής έχουν τα εγγεγραμμένα μέλη του BasketStories.


Κάνε τις προβλέψεις σου
Το παιχνίδι αποτελείται από τρεις φάσεις (κανονική περίοδος, PlayIns-Playoffs, Final Four) και χωρίζεται σε αγωνιστικές, βάσει του προγράμματος της Euroleague. Η πρόβλεψη των αγώνων μιας αγωνιστικής είναι πολύ απλή και το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να επιλέξετε το νικητή του κάθε αγώνα και να συμπληρώσετε τη διαφορά με την οποία πιστεύετε ότι θα κερδίσει.

Παράλληλα, υπάρχει η δυνατότητα επιλογής ενός ή περισσότερων από τους αγώνες της αγωνιστικής για πολλαπλασιασμό του σκορ του συγκεκριμένου αγώνα, βάσει της πρόβλεψής σας. Επομένως κάθε παίκτης θα πρέπει να:

- προβλέψει το νικητή κάθε αγώνα

- να προβλέψει τη διαφορά πόντων σε κάθε αγώνα

- να επιλέξει έναν ή περισσότερους από τους αγώνες της αγωνιστικής όπου θα πολλαπλασιαστούν οι πόντοι που θα πάρει από την πρόβλεψή του, ανάλογα με το συντελεστή που θα επιλέξει


Η δυνατότητα πολλαπλασιασμού του σκορ ισχύει μόνο για τις αγωνιστικές της Κανονικής Περιόδου.

Αφού συμπληρώσετε τις προβλέψεις για όλους τους αγώνες, απλά αποθηκεύετε την πρόβλεψή σας.

Κατά τη διαδικασία συμπλήρωσης των προβλέψεων, μπορείτε να επιλέξετε να εμφανίζονται ή όχι, τα συνολικά ποσοστά προβλέψεων για τους αγώνες από όλους τους παίκτες μέχρι εκείνη την στιγμή.


Προβλέψεις επόμενης αγωνιστικής
Πέραν της τρέχουσας αγωνιστικής, κάθε παίκτης μπορεί να κάνει τις προβλέψεις του για τους αγώνες της επόμενης αγωνιστικής πριν ακόμα ολοκληρωθεί η προθεσμία της τρέχουσας αγωνιστικής.


Προθεσμία Προβλέψεων
Θα πρέπει να κάνετε τις προβλέψεις σας, στη σελίδα Κάνε Προβλέψεις μέχρι την έναρξη της αγωνιστικής, την ώρα έναρξης δηλαδή του πρώτου χρονικά αγώνα της αγωνιστικής. Η προθεσμία για κάθε αγωνιστική αναφέρεται σε ξεχωριστό σημείο και στην αρχική σελίδα του παιχνιδιού, ενώ υπάρχει μετρητής αντίστροφης μέτρησης για την έναρξη στη σελίδα Κάνε Προβλέψεις.

Αν ο διαγωνιζόμενος δεν έχει δώσει τις προβλέψεις του μέχρι την προθεσμία, τότε αυτομάτως χρησιμοποιεί ένα από τα τρία διαθέσιμα ΠΑΣΟ που του δίνει το παιχνίδι. Σε περίπτωση που έχει χρησιμοποιήσει και τα τρία διαθέσιμα ΠΑΣΟ, τότε το σκορ του είναι μηδενικό για τη συγκεκριμένη αγωνιστική.


Αλλαγή προβλέψεων
Αν θέλετε να αλλάξετε κάποια ή κάποιες από τις προβλέψεις σας, είτε το τελικό αποτέλεσμα, είτε τη διαφορά, είτε και τα δύο, είτε να αλλάξετε τους αγώνες για πολλαπλασιασμό σκορ, τότε έχετε τη δυνατότητα να το κάνετε, μέσα από τη σελίδα που πραγματοποιήσατε τις προβλέψεις σας. Ακριβώς κάτω από τις προβλέψεις που έχετε ήδη κάνει, υπάρχει το κουμπί "Αλλαγή". Κλικάροντάς το, μπορείτε να αλλάξετε τις προβλέψεις σας για όλα τα παιχνίδια, εντός πάντα των χρονικών ορίων της προθεσμίας.

Επομένως, ακόμα κι αν έχετε κάνει τις προβλέψεις σας νωρίς, έχετε δικαίωμα να αλλάξετε τις επιλογές σας, με βάση και τις αγωνιστικές εξελίξεις που θεωρείτε ότι μπορεί να επηρεάσουν το αποτέλεσμα. Έτσι, είστε σίγουροι ότι σε κάθε περίπτωση θα έχετε προλάβει την προθεσμία της αγωνιστικής.


Προβλέψεις αναβληθέντων αγώνων
Κάθε παίκτης μπορεί να αλλάξει την πρόβλεψή του για οποιοδήποτε αναβληθέν ματς (που περιλαμβάνεται σε αγωνιστική που έχει πραγματοποιήσει προβλέψεις) μέσα από τη σελίδα των αναβληθέντων ματς, μέχρι και την ώρα έναρξης του κάθε ματς.


ΠΑΣΟ
Κάθε παίκτης έχει συνολικά 3 διαθέσιμα ΠΑΣΟ που του επιτρέπουν να μην συμμετέχει σε έως και 3 αγωνιστικές του παιχνιδιού. Το ΠΑΣΟ παραχωρείται αυτόματα σε κάποιον παίκτη όταν δεν έχει συμπληρώσει τις προβλέψεις του μέχρι και την προθεσμία της αγωνιστικής, υπό την προϋπόθεση ότι του έχουν απομείνει διαθέσιμα ΠΑΣΟ. Αν ο παίκτης έχει ήδη αξιοποιήσει και τα 3 ΠΑΣΟ, τότε δεν σημειώνει σκορ σε αγωνιστική που δεν έχει πραγματοποιήσει προβλέψεις.

Πέρα από την αυτόματη χρήση ΠΑΣΟ, ένας παίκτης μπορεί να επιλέξει ο ίδιος να χρησιμοποιήσει ένα ΠΑΣΟ, αν το επιθυμεί. Στην περίπτωση αυτή οι προβλέψεις που ενδέχεται να έχει κάνει δεν υπολογίζονται για το σκορ του, το οποίο προκύπτει βάσει του κανόνα του ΠΑΣΟ που αναλύεται παρακάτω. Ο παίκτης μπορεί να αναιρέσει τη χρήση ΠΑΣΟ και να χρησιμοποιήσει τις προβλέψεις του για τον υπολογισμό του σκορ, εφόσον το επιθυμεί, κλικάροντας στο κουμπί "Κάνε Προβλέψεις" που εμφανίζεται στη σελίδα των προβλέψεων, εντός των χρονικών ορίων υποβολής προβλέψεων (πριν την προθεσμία της αγωνιστικής).

Η χρήση ΠΑΣΟ δίνει συγκεκριμένο σκορ στον παίκτη, ανάλογα με τις επιδόσεις της αγωνιστικής, αλλά και τον αριθμό ΠΑΣΟ που χρησιμοποιεί. Αναλυτικές πληροφορίες περιγράφονται παρακάτω, στη βαθμολόγηση.

Η χρήση ΠΑΣΟ είναι διαθέσιμη μόνο για τις αγωνιστικές 2 έως 33 της Κανονικής Περιόδου. Δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ΠΑΣΟ για την 1η αγωνιστική και την τελευταία αγωνιστική της Κανονικής Περιόδου, όπως επίσης και στις φάσεις Playoffs και Final Four.


Αουτσάιντερ
Μια ιδιαιτερότητα του παιχνιδιού είναι η ύπαρξη αγώνων με "αουτσάιντερ", δηλαδή με ομάδες που το συνολικό ποσοστό νίκης στις προβλέψεις των παικτών δεν ξεπερνά το 15%. Στην περίπτωση που ένας παίκτης επιλέξει ως νικήτρια την ομάδα που έχει ποσοστό μικρότερο ή ίσο του 15% στις συνολικές προβλέψεις, τότε ο παίκτης αυτός κερδίζει αυτομάτως το διπλάσιο σκορ από αυτό που αντιστοιχεί στην πρόβλεψή του, αν η ομάδα αυτή κερδίσει.

Το ποσοστό αουτσάιντερ πρέπει να είναι μικρότερο ή ίσο του 15% στις συνολικές προτιμήσεις του κοινού, στα τελικά ποσοστά προτίμησης, όπως αυτά διαμορφώνονται με την έναρξη της αγωνιστικής. Έτσι, είναι πιθανό ένα ποσοστό που είναι μικρότερο του 15% κάποια στιγμή πριν την αγωνιστική, να ξεπεράσει το 15% κατά το κλείσιμο της αγωνιστικής (κι άρα να μην ισχύει ο κανόνας του αουτσάιντερ), όπως και το αντίθετο, ένας αγώνας που έχει ξεκινήσει με το αουτσάιντερ να έχει ποσοστό μεγαλύτερο του 15%, να φτάσει να έχει ποσοστό μικρότερο του 15% στο κλείσιμο της αγωνιστικής κι επομένως να ισχύει ο σχετικός κανόνας.

Το κριτήριο του αουτσάιντερ ισχύει για όλες τις φάσεις του παιχνιδιού και συνδυάζεται και με τα υπόλοιπα κριτήρια, για παράδειγμα την επιλογή διπλασιασμού σκορ σε αγώνα. Ισχύει μόνο για τις γενικές βαθμολογίες (συνολική και αγωνιστικής) και όχι για τις ειδικές βαθμολογίες (Ολυμπιακού και Παναθηναϊκού).


Βαθμολόγηση
Για την κανονική περίοδο (Regular Season) η βαθμολόγηση κάθε πρόβλεψης γίνεται βάσει του πραγματικού αποτελέσματος ενός αγώνα ως εξής:

- Η σωστή πρόβλεψη του νικητή κερδίζει πέντε (5) πόντους.

- Η απόκλιση Χ πόντων της προβλεπόμενης διαφοράς από την πραγματική διαφορά κερδίζει 11-Χ πόντους.

Παραδείγματα

Αν ο παίκτης προβλέψει νίκη του γηπεδούχου με 5 πόντους και το τελικό αποτέλεσμα είναι νίκη του γηπεδούχου με 8 πόντους, η απόκλιση στη διαφορά είναι 3 πόντοι. Επομένως, ο παίκτης κερδίζει 5 πόντους για το σωστό νικητή και 11-3=8 πόντους από τη διαφορά, δηλαδή 13 πόντους.

Αν ο παίκτης προβλέψει νίκη του γηπεδούχου με 5 πόντους και το τελικό αποτέλεσμα είναι νίκη του γηπεδούχου με 15 πόντους, η απόκλιση στη διαφορά είναι 10 πόντοι. Επομένως, ο παίκτης κερδίζει 5 πόντους για το σωστό νικητή και 11-10=1 πόντο από τη διαφορά, δηλαδή 6 πόντους.


- Κάθε απόκλιση μεγαλύτερη των 10 πόντων δεν κερδίζει έξτρα πόντους. Δεν υπάρχει αρνητική βαθμολογία.

Παράδειγμα

Αν ο παίκτης προβλέψει νίκη του γηπεδούχου με 5 πόντους και το τελικό αποτέλεσμα είναι νίκη του γηπεδούχου με 16 και πάνω πόντους, η απόκλιση στη διαφορά είναι μεγαλύτερη των 10 πόντων. Επομένως, ο παίκτης κερδίζει μόνο 5 πόντους για το σωστό νικητή.


- Η απόκλιση της διαφοράς ισχύει ανεξαρτήτως αποτελέσματος.

Παράδειγμα

Αν ο παίκτης προβλέψει νίκη του γηπεδούχου με 5 πόντους και το τελικό αποτέλεσμα είναι νίκη του φιλοξενούμενου με 2 πόντους, η απόκλιση στη διαφορά είναι 5+2=7 πόντοι. Επομένως, κερδίζει 0 πόντους για το σωστό νικητή και 11-7=4 πόντους από τη διαφορά, δηλαδή 4 πόντους.

Συνοπτικά, 1 πόντος απόκλιση κερδίζει 10 πόντους, 2 πόντοι κερδίζουν 9 πόντους κοκ μέχρι τους 10 πόντους που κερδίζουν 1 πόντο. Από εκεί και πέρα οι πόντοι της απόκλισης είναι 0.


- Η σωστή διαφορά (μηδενική απόκλιση) σε συνδυσμό με το σωστό αποτέλεσμα δίνει μπόνους 4 πόντων.

Παράδειγμα

Αν ο παίκτης προβλέψει νίκη του γηπεδούχου με 5 πόντους και το τελικό αποτέλεσμα είναι νίκη του γηπεδούχου με 5 πόντους, η απόκλιση στη διαφορά είναι 0 πόντοι. Επομένως, ο παίκτης κερδίζει 5 πόντους για το σωστό νικητή, 11-0=11 πόντους από τη διαφορά συν το μπόνους των 4 πόντων για την ακριβή διαφορά, δηλαδή 20 πόντους.

Συνολικά, το μέγιστο δυνατό σκορ για έναν αγώνα είναι οι 20 πόντοι (χωρίς διπλασιασμό, ή αουτσάιντερ μπόνους).


Έξτρα Σκορ
Στους αγώνες της Κανονικής Περιόδου, ο παίκτης έχει να επιλέξει έναν ή περισσότερους αγώνες που θα πολλαπλασιαστεί το σκορ τους. Αυτό γίνεται με τη βοήθεια του extra score, ένα απόθεμα 2 έξτρα μονάδων που ο παίκτης μπορεί να εναποθέσει σε όποιον ή όποιους αγώνες θέλει, με ποσότητες μέχρι μισής έξτρας μονάδας (κατά ελάχιστο).

Πιο συγκεκριμένα, κάθε αγώνας έχει εξ ορισμού πολλαπλασιαστή τη μονάδα. Ο παίκτης μπορεί να πολλαπλασιάσει έναν αγώνα με συντελεστές 1.5, 2, 2.5 και 3, που αντίστοιχα θα πολλαπλασιάσουν την επίδοσή του στον αγώνα αυτό κατά την αντίστοιχη τιμή. Είναι στην ευχέρεια του παίκτη να εναποθέσει ολόκληρο το απόθεμα των 2 έξτρα μονάδων σε έναν μόνο αγώνα (άρα επιλέγει συντελεστή 3, που είναι 2 επιπλέον μονάδες από τη σταθερά 1), ή να το χωρίσει κατά προτίμηση, ακόμα και σε 4 συντελεστές της 1,5 μονάδας σε 4 διαφορετικά παιχνίδια. Σε κάθε περίπτωση, οι έξτρα μονάδες που θα προστεθούν συνολικά στους αγώνες της αγωνιστικής δεν μπορούν να ξεπερνούν τις 2. Υπόλοιπα έξτρα μονάδων από προηγούμενες αγωνιστικές δεν μεταφέρονται στις επόμενες.

Πιθανοί συνδυασμοί που μπορεί να πραγματοποιήσει ο παίκτης:

- ένας αγώνας με συντελεστή 3
- δύο αγώνες με συντελεστή 2
- τέσσερις αγώνες με συντελεστή 1.5
- ένας αγώνας με συντελεστή 2 και δύο αγώνες με συντελεστή 1.5
- ένας αγώνας με συντελεστή 2.5 και ένας αγώνας με συντελεστή 1.5.

Παραδείγματα

Αν ο παίκτης παίρνει 10 πόντους από τον αγώνα που επέλεξε να διπλασιάσει, τότε κερδίζει 20 συνολικά πόντους από τον αγώνα αυτό. Αν παίρνει 20 πόντους από τον αγώνα, τότε κερδίζει 40 πόντους. Αν δεν πάρει σκορ (0 πόντοι), τότε δεν κερδίζει καθόλου πόντους.

Αν ο παίκτης παίρνει 5 πόντους από τον αγώνα που επέλεξε να βάλει συντελεστή 1.5, τότε κερδίζει 7.5 συνολικά πόντους από τον αγώνα αυτό. Αν παίρνει 20 πόντους από τον αγώνα, τότε κερδίζει 30 πόντους. Αν δεν πάρει σκορ (0 πόντοι), τότε δεν κερδίζει καθόλου πόντους.

Αν ο παίκτης παίρνει 10 πόντους από τον αγώνα που επέλεξε να βάλει συντελεστή 3, τότε κερδίζει 30 συνολικά πόντους από τον αγώνα αυτό. Αν παίρνει 20 πόντους από τον αγώνα, τότε κερδίζει 60 πόντους. Αν δεν πάρει σκορ (0 πόντοι), τότε δεν κερδίζει καθόλου πόντους.



Νίκη Αουτσάιντερ
Στους αγώνες που επικρατεί το αουτσάιντερ με συνολικό ποσοστό πρόβλεψης από όλους τους παίκτες μικρότερο ή ίσο του 15%, το σκορ όλων των προβλέψεων με νικητή την ομάδα-αουτσάιντερ διπλασιάζεται.

Παράδειγμα

Αν ο παίκτης παίρνει 10 πόντους από τον αγώνα που προέβλεψε και επικράτησε το αουτσάιντερ (<=15%), τότε κερδίζει 20 συνολικά πόντους από τον αγώνα αυτό. Αν έχει επιλέξει να διπλασιάσει τον αγώνα αυτό (επιλογή extra score με συντελεστή 2), τότε παίρνει 40 πόντους. Αν το ποσοστό του αουτσάιντερ είναι 15,1% τότε κερδίζει την αρχική τιμή (10 πόντους, χωρίς extra score).



Bonus Αγωνιστικής
Υπάρχει έξτρα επιβράβευση στους διαγωνιζόμενους που θα σημειώσουν μεγάλη επιτυχία στην εύρεση των σωστών νικητών. Έτσι, κάθε διαγωνιζόμενος που θα έχει βρει σωστά τους 7 από τους 9 νικητές της αγωνιστικής (ανεξαρτήτως διαφορών) θα κερδίσει μπόνους 5 πόντων. Αν αντίστοιχα προβλέψει σωστά 8 από τους 9 νικητές, κερδίζει μπόνους 15 πόντων, ενώ αν προβλέψει σωστά και τους 9 αγώνες, τότε κερδίζει μπόνους 30 πόντων.

Έτσι, το μέγιστο δυνατό σκορ σε μία αγωνιστική, με απόλυτα σωστές προβλέψεις (και χωρίς να υπολογίζεται ο κανόνας του αουτσάιντερ που είναι "ρευστός") είναι 20x9 (9 απόλυτα σωστοί αγώνες) + 30 (έξτρα μπόνους αγωνιστικής) + 40 πόντοι ως μέγιστη συγκομιδή extra scores = 250 πόντοι.

Τα παραπάνω ισχύουν για τους αγώνες της κανονικής περιόδου.


Playoffs & Final Four
Στους αγώνες των Playoffs, όλοι οι παραπάνω συντελεστές πολλαπλασιάζονται επί 2. Δηλαδή:

- Η σωστή πρόβλεψη του νικητή κερδίζει δέκα (10) πόντους.

- Η απόκλιση Χ πόντων της προβλεπόμενης διαφοράς από την πραγματική διαφορά κερδίζει 2 επί (11-Χ) πόντους.

- Η σωστή διαφορά (μηδενική απόκλιση) σε συνδυσμό με το σωστό αποτέλεσμα δίνει μπόνους 8 πόντων.

- Δεν υπάρχει η δυνατότητα επιλογής αγώνα για εκ νέου extra score (όπως στην Κανονική Περίοδο)

- Ισχύει ο κανόνας του Αουτσάιντερ

Έτσι, το μέγιστο δυνατό για έναν αγώνα Playoffs είναι οι 40 πόντοι (χωρίς Αουτσάιντερ).

Στη φάση των Playoffs συμπεριλαμβάνονται και οι αγώνες του Play-In Tournament, τα σκορ των οποίων μετρούν επίσης επί 2.

Στη φάση αυτή δεν έχουν ισχύ τα μπόνους αγωνιστικής.


Τέλος, στους αγώνες του Final Four, οι συντελεστές πολλαπλασιάζονται επί 3. Δηλαδή:

- Η σωστή πρόβλεψη του νικητή κερδίζει δεκαπέντε (15) πόντους.

- Η απόκλιση Χ πόντων της προβλεπόμενης διαφοράς από την πραγματική διαφορά κερδίζει 3 επί (11-Χ) πόντους.

- Η σωστή διαφορά (μηδενική απόκλιση) σε συνδυσμό με το σωστό αποτέλεσμα δίνει μπόνους 12 πόντων.

- Δεν υπάρχει η δυνατότητα επιλογής αγώνα για εκ νέου extra score (όπως στην Κανονική Περίοδο)

- Ισχύει ο κανόνας του Αουτσάιντερ

Έτσι, το μέγιστο δυνατό για έναν αγώνα Final Four είναι οι 60 πόντοι (χωρίς Αουτσάιντερ).

Στη φάση αυτή δεν έχουν ισχύ τα μπόνους αγωνιστικής.


Βαθμολόγηση ΠΑΣΟ
Σημείο αναφοράς για την αξία του ΠΑΣΟ αποτελεί η διάμεσος της βαθμολογίας της αγωνιστικής, όπου σκορ διαμέσου ορίζεται το σκορ του παίκτη ή των παικτών που αποτελούν τη διάμεσο της κατάταξης της αγωνιστικής, βάσει του πλήθους των παικτών. Αν το πλήθος αποτελεί περιττό αριθμό, τότε σκορ διαμέσου είναι το σκορ του παίκτη που βρίσκεται στη μέση της κατάταξης, ενώ αν το πλήθος είναι άρτιο, σκορ διαμέσου είναι ο μέσος όρος των σκορ των δύο παικτών στη μέση της κατάταξης.

Παραδείγματα

Αν η βαθμολογία της αγωνιστικής περιλαμβάνει 9 παίκτες, τότε η διάμεσος είναι η 5η θέση, άρα το σκορ διαμέσου είναι το σκορ του παίκτη στην 5η θέση.

Αν η βαθμολογία της αγωνιστικής περιλαμβάνει 10 παίκτες, τότε η διάμεσος είναι η 5η+6η θέση, άρα το σκορ διαμέσου είναι ο μέσος όρων των σκορ των παίκτη στην 5η και 6η θέση.


Αξία κάθε ΠΑΣΟ


Όταν ο παίκτης χρησιμοποιεί το 1ο του ΠΑΣΟ, τότε κερδίζει το 3/4 (75%) του σκορ της διαμέσου της αγωνιστικής.

Όταν ο παίκτης χρησιμοποιεί το 2ο του ΠΑΣΟ, τότε κερδίζει τα 2/3 (66,7%) του σκορ της διαμέσου της αγωνιστικής.

Όταν ο παίκτης χρησιμοποιεί το 3ο του ΠΑΣΟ, τότε κερδίζει το 1/2 (50%) του σκορ της διαμέσου της αγωνιστικής.

Τα σκορ που προκύπτουν στρογγυλοποιούνται σε ακέραιους αριθμούς.

Παραδείγματα

Αν το σκορ της διαμέσου είναι 50 πόντοι, τότε το 1ο ΠΑΣΟ δίνει 50 * 3/4 = 37,5 πόντους, που με την στρογγυλοποίηση γίνονται 38.

Αν το σκορ της διαμέσου είναι 50 πόντοι, τότε το 2ο ΠΑΣΟ δίνει 50 * 2/3 = 33,3 πόντους, που με την στρογγυλοποίηση γίνονται 33.

Αν το σκορ της διαμέσου είναι 50 πόντοι, τότε το 3ο ΠΑΣΟ δίνει 50 * 1/2 = 25 πόντους.


Προβλέψεις Σεζόν
Πέραν της βαθμολόγησης των αγώνων, υπάρχει μια επιπλέον ξεχωριστή βαθμολογία που αφορά στην τελική κατάταξη της διοργάνωσης. Η τελική κατάταξη ορίζεται αυτή που θα διαμορφωθεί μετά και το πέρας των playoffs και του Final Four και όχι στη λήξη της κανονικής περιόδου (ακόμα κι αν αυτή θεωρηθεί τυπική βαθμολογία στο τέλος της χρονιάς, δεν θα ληφθεί υπόψη, παρά μόνο αν έχει διεξαχθεί το Final Four). Κάθε παίκτης καλείται να δώσει τις προβλέψεις του για την τελική κατάταξη της διοργάνωσης πριν την έναρξή του, δηλαδή πριν την έναρξη του πρώτου αγώνα της χρονιάς. Διαφορετικά, παίρνει σκορ μηδέν (0) από τη συγκεκριμένη βαθμολογία.

Η κατάταξη των ομάδων που δεν μπαίνουν στα playoffs ορίζεται από την κατάταξή τους στο τέλος της κανονικής περιόδου. Η κατάταξη των ομάδων της πρώτης τετράδας καθορίζεται από τις μεταξύ τους αναμετρήσεις στο Final 4. Η κατάταξη των ομάδων που μπήκαν στα playoffs αλλά δεν προκρίθηκαν στην πρώτη τετράδα και τερμάτισαν στις θέσεις 5-8 καθορίζεται από την κατάταξη τους στην κανονική περίοδο. Η ομάδα που τερμάτισε ψηλότερα στην κανονική περίοδο είναι αυτή που παίρνει την υψηλότερη θέση στις θέσεις 5-8 στο τέλος της χρονιάς.

Στη σελίδα των προβλέψεων σεζόν, ο παίκτης έχει να επιλέξει τη θέση που πιστεύει ότι θα τερματίσει κάθε ομάδα. Αφού επιλέξει θέσεις για όλες τις ομάδες, υποβάλλει τις προβλέψεις του. Οι προβλέψεις αυτές δεν αλλάζουν και είναι οριστικές. Ο παίκτης θα βαθμολογηθεί στο τέλος της σεζόν βάσει της πραγματικής τελικής κατάταξης της διοργάνωσης.

Το σκορ προέρχεται από τρεις διαφορετικές παραμέτρους, κατά τα πρότυπα της βαθμολόγησης των αγώνων και διαμορφώνεται ως εξής:

Σωστή Φάση

Για κάθε ομάδα που θα προβλέψει σωστά τη φάση που θα τερματίσει ο παίκτης κερδίζει 10 πόντους. Οι φάσεις του παιχνιδιού χωρίζονται στη συγκεκριμένη περίπτωση σε: α) εκτός playoffs (θέσεις 9-18), playoffs αλλά εκτός Final 4 (θέσεις 5-8), Final 4 (θέσεις 1-4). Το σκορ αυτό έχει συντελεστή τη μονάδα (1) για τις ομάδες που τερματίζουν εκτός playoffs (θέσεις 9-18), συντελεστή το 2 για τις ομάδες στις θέσεις 5-8 και συντελεστή το 3 για τις ομάδες του Final 4.

Παράδείγματα:

- Αν ο παίκτης προβλέψει ότι η ομάδα Χ τερματίσει στη 10η θέση και αυτή τερματίσει στη 12η θέση, κερδίζει 10 πόντους, καθώς πρόβλεψε σωστά τη φάση που τερμάτισε η ομάδα (θέσεις 9-18).

- Αν ο παίκτης προβλέψει ότι η ομάδα Χ τερματίσει στη 5η θέση και αυτή τερματίσει στην 8η θέση, κερδίζει 20 πόντους, καθώς πρόβλεψε σωστά τη φάση που τερμάτισε η ομάδα (θέσεις 5-8) και το σκορ αυτό έχει συντελεστή 2.

- Αν ο παίκτης προβλέψει ότι η ομάδα Χ τερματίσει στη 4η θέση και αυτή τερματίσει στην 1η θέση, κερδίζει 30 πόντους, καθώς πρόβλεψε σωστά τη φάση που τερμάτισε η ομάδα (θέσεις 1-4) και το σκορ αυτό έχει συντελεστή 3.

Σημείωση: η φάση playoffs εκτός Final 4 είναι υποδιαίρεση μιας γενικότερης φάσης playoffs, που συμπεριλαμβάνει τις θέσεις 1-8. Κάθε πρόβλεψη ομάδας σε θέση 1-8 που τερματίζει σε θέση 1-8 λογίζεται σωστή και κερδίζει 20 πόντους. Εξαίρεση, αν τόσο η πρόβλεψη όσο και η πραγματική θέση βρίσκονται στην πρώτη τετράδα, επομένως κερδίζει 30 πόντους.

Παράδειγμα:

- Αν ο παίκτης προβλέψει ότι η ομάδα Χ τερματίσει στην 3η θέση και αυτή τερματίσει στην 7η θέση, κερδίζει 20 πόντους, γιατί πέτυχε τη φάση των playoffs.

- Αν ο παίκτης προβλέψει ότι η ομάδα Χ τερματίσει στην 7η θέση και αυτή τερματίσει στην 3η θέση, κερδίζει 20 πόντους, γιατί πέτυχε τη φάση των playoffs.

Το μέγιστο δυνατό σκορ από την παράμετρο της σωστής φάσης (σε μια απόλυτα σωστή κατάταξη) ανέρχεται στους 4Χ30 + 4Χ20 + 10Χ10 = 300 πόντους.

Απόκλιση θέσης

Ο παίκτης κερδίζει (3-Α)*10 πόντους για κάθε ομάδα, όπου Α είναι η απόκλιση της πρόβλεψής του για την ομάδα, από την πραγματική της τελική θέση. Έτσι, ο παίκτης κερδίζει 30 πόντους αν βρει ακριβώς τη θέση που θα τερματίσει η ομάδα, 20 πόντους αν υπάρχει απόκλιση 1 θέσης και 10 πόντους αν υπάρχει απόκλιση 2 θέσεων. Σε κάθε άλλη περίπτωση κερδίζει 0 πόντους από την παράμετρο αυτή, δηλαδή δεν προκύπτει αρνητικό σκορ σε περίπτωση απόκλισης μεγαλύτερης των 3 θέσεων.

Στην παράμετρο αυτή ισχύουν επίσης οι συντελεστές φάσης: 1 για τις θέσεις 9-18 (εκτός playoffs), 2 για τις θέσεις 5-8 (playoffs εκτός Final 4) και 3 για τς θέσεις 1-4 (Final 4).

Παραδείγματα:

- Αν ο παίκτης προβλέψει ότι η ομάδα Χ τερματίσει στην 7η θέση και αυτή τερματίσει στην 7η, τότε κερδίζει (3-0)*10*2 πόντους, δηλαδή 60 πόντους.

- Αν ο παίκτης προβλέψει ότι η ομάδα Χ τερματίσει στην 7η θέση και αυτή τερματίσει στην 6η, τότε κερδίζει (3-1)*10*2 πόντους, δηλαδή 40 πόντους.

- Αν ο παίκτης προβλέψει ότι η ομάδα Χ τερματίσει στην 7η θέση και αυτή τερματίσει στην 5η, τότε κερδίζει (3-2)*10*2 πόντους, δηλαδή 20 πόντους.

- Αν ο παίκτης προβλέψει ότι η ομάδα Χ τερματίσει στην 1η θέση και αυτή τερματίσει στην 1η, τότε κερδίζει (3-0)*10*3 πόντους, δηλαδή 90 πόντους.

- Αν ο παίκτης προβλέψει ότι η ομάδα Χ τερματίσει στην 3η θέση και αυτή τερματίσει στην 1η, τότε κερδίζει (3-2)*10*3 πόντους, δηλαδή 30 πόντους.

- Αν ο παίκτης προβλέψει ότι η ομάδα Χ τερματίσει στην 3η θέση και αυτή τερματίσει στην 11η, τότε κερδίζει (3-3)*10*1 πόντους, δηλαδή 0 πόντους, με το 3 να είναι η μεγαλύτερη τιμή που μπορεί να πάρει η απόκλιση, ώστε να μη δημιουργηθεί αρνητικό σκορ.

Σημείωση: για το συντελεστή της φάσης λαμβάνεται υπόψη η πραγματική θέση της ομάδας και όχι η πρόβλεψη του παίκτη.

Παράδειγμα:

- Αν ο παίκτης προβλέψει ότι η ομάδα Χ τερματίσει στην 8η θέση και αυτή τερματίσει στην 9η, τότε κερδίζει (3-1)*10*1 πόντους, δηλαδή 20 πόντους, με το συντελεστή να είναι η μονάδα, καθώς η πραγματική θέση της ομάδας ήταν στη φάση εκτός playoffs (θέσεις 9-18).

- Αν ο παίκτης προβλέψει ότι η ομάδα Χ τερματίσει στην 9η θέση και αυτή τερματίσει στην 8η, τότε κερδίζει (3-1)*10*2 πόντους, δηλαδή 40 πόντους, με το συντελεστή να είναι το 2, καθώς η πραγματική θέση της ομάδας ήταν στη φάση playoffs εκτός Final 4 (θέσεις 5-8).

Το μέγιστο δυνατό σκορ από την παράμετρο της απόκλισης θέσης (σε μια απόλυτα σωστή κατάταξη) ανέρχεται στους 4Χ90 + 4Χ60 + 10Χ30 = 900 πόντους.

Μπόνους σωστής θέσης

Για κάθε απόλυτα σωστή πρόβλεψη θέσης, ο παίκτης ανταμείβεται με μπόνους 10 πόντων, πολλαπλασιασμένο επί το συντελεστή της φάσης.

Παραδείγματα

- Αν ο παίκτης προβλέψει ότι η ομάδα Χ τερματίσει στην 11η θέση και αυτή τερματίσει στην 11η, τότε κερδίζει έξτρα 10 πόντους.

- Αν ο παίκτης προβλέψει ότι η ομάδα Χ τερματίσει στην 5η θέση και αυτή τερματίσει στην 5η, τότε κερδίζει έξτρα 20 πόντους.

- Αν ο παίκτης προβλέψει ότι η ομάδα Χ τερματίσει στη 2η θέση και αυτή τερματίσει στην 2η, τότε κερδίζει έξτρα 30 πόντους.

Το μέγιστο δυνατό σκορ από την παράμετρο του μπόνους σωστής θέσης (σε μια απόλυτα σωστή κατάταξη) ανέρχεται στους 4Χ30 + 4Χ20 + 10Χ10 = 300 πόντους.

Σύνθετα παραδείγματα:

- Αν ο παίκτης προβλέψει ότι η ομάδα Χ τερματίσει στην 7η θέση και αυτή τερματίσει στην 6η, τότε κερδίζει 20 πόντους από τη σωστή φάση, (3-1)*10*2 = 40 πόντους από την απόκλιση θέσης και 0 πόντους από το μπόνους θέσης, σύνολο 60 πόντους.

- Αν ο παίκτης προβλέψει ότι η ομάδα Χ τερματίσει στην 12η θέση και αυτή τερματίσει στην 12η, τότε κερδίζει 10 πόντους από τη σωστή φάση, (3-0)*10*1 = 30 πόντους από την απόκλιση θέσης και 10 πόντους από το μπόνους θέσης, σύνολο 50 πόντους.

- Αν ο παίκτης προβλέψει ότι η ομάδα Χ τερματίσει στην 2η θέση και αυτή τερματίσει στην 4η, τότε κερδίζει 30 πόντους από τη σωστή φάση, (3-2)*10*3 = 30 πόντους από την απόκλιση θέσης και 0 πόντους από το μπόνους θέσης, σύνολο 60 πόντους.

- Αν ο παίκτης προβλέψει ότι η ομάδα Χ τερματίσει στην 2η θέση και αυτή τερματίσει στην 8η, τότε κερδίζει 20 πόντους από τη σωστή φάση (playoffs), (3-3)*10*2 = 0 πόντους από την απόκλιση θέσης και 0 πόντους από το μπόνους θέσης, σύνολο 20 πόντους.

- Αν ο παίκτης προβλέψει ότι η ομάδα Χ τερματίσει στην 3η θέση και αυτή τερματίσει στην 3η, τότε κερδίζει 30 πόντους από τη σωστή φάση, (3-0)*10*3 = 90 πόντους από την απόκλιση θέσης και 30 πόντους από το μπόνους θέσης, σύνολο 150 πόντους.

Το μέγιστο δυνατό σκορ από τις προβλέψεις σεζόν (σε μια απόλυτα σωστή κατάταξη) ανέρχεται στους 4Χ150 + 4Χ100 + 10Χ50 = 1500 πόντους.

Συνυπολογισμός στο τελικό σκορ

Κάθε παίκτης προσθέτει το Χ% των πόντων που θα κερδίσει από τις προβλέψεις σεζόν στο σκορ που έχει από τις προβλέψεις των αγώνων, όπου Χ είναι ο αριθμός των αγωνιστικών που έχει δώσει πρόβλεψη.

Παραδείγματα

Αν ο παίκτης κερδίζει 1000 πόντους από τις προβλέψεις σεζόν και έχει κάνει προβλέψεις για 35 αγωνιστικές στο PickMaster Euroleague, θα προστεθούν 350 πόντοι στο συνολικό του σκορ στο παιχνίδι.

Αν ο παίκτης κερδίζει 700 πόντους από τις προβλέψεις σεζόν και έχει κάνει προβλέψεις για 30 αγωνιστικές στο PickMaster Euroleague, θα προστεθούν 210 πόντοι στο συνολικό του σκορ στο παιχνίδι.

Αν ο παίκτης κερδίζει 1500 πόντους από τις προβλέψεις σεζόν και έχει κάνει προβλέψεις για 5 αγωνιστικές στο PickMaster Euroleague, θα προστεθούν 75 πόντοι στο συνολικό του σκορ στο παιχνίδι.

Αν ο παίκτης δεν έχει πραγματοποιήσει προβλέψεις σεζόν τότε δεν προστίθενται πόντοι στο συνολικό του σκορ στο παιχνίδι.

Το τελικό σκορ του παίκτη προκύπτει μετά από πρόσθεση των πόντων που έχει κερδίσει από τις προβλέψεις αγωνιστικών και των πόντων που έχει κερδίσει από τις προβλέψεις σεζόν.


Βαθμολογίες
Μπορείτε να δείτε τη βαθμολογία της αγωνιστικής, αλλά τη συνολική βαθμολογία μέσα από τις αντίστοιχες σελίδες. Σε κάθε βαθμολογία εμφανίζονται οι 100 κορυφαίοι διαγωνιζόμενοι της εβδομάδας, ή συνολικά του παιχνιδιού αντίστοιχα, ενώ αναγράφεται και η θέση και το σκορ του διαγωνιζoμένου ξεχωριστά. Επιλέγοντας τους παίκτες, μπορείτε να δείτε τις επιδόσεις τους για όλες τις αγωνιστικές του παιχνιδιού.

Επιπρόσθετες κατατάξεις ορίζονται βάσει των επιδόσεων των παικτών αποκλειστικά στους αγώνες τόσο του Ολυμπιακού, όσο και του Παναθηναϊκού. Έτσι, υπάρχει η βαθμολογία αγωνιστικής Ολυμπιακού, συνολική βαθμολογία Ολυμπιακού, βαθμολογία αγωνιστικής Παναθηναϊκού και συνολική βαθμολογία Παναθηναϊκού. Στις επιμέρους αυτές βαθμολογίες δεν έχουν ισχύ πόντοι που προέρχονται από αουτσάιντερ, ή από πολλαπλασιασμό αγώνα.

Κλικάροντας στο όνομα κάθε παίκτη από τις συγκεκριμένες σελίδες, μπορείτε να δείτε τις προβλέψεις και τα σκορ του για την τρέχουσα αγωνιστική, όπως και για όλες τις προηγούμενες.

Ένα νέο είδος βαθμολογίας ορίζεται για καθορισμένα διαστήματα της διοργάνωσης, ανά πέντε αγωνιστικές (1-5, 6-10, 11-15, 16-20, 21-25, 26-30, 31-34, 35-41 (Playins-Playoffs), 42-43 (Final Four)). Τα διαστήματα αυτά ορίζονται ως "μίνι πρωταθλήματα" και ο παίκτης που θα έχει σημειώσει τη μεγαλύτερη επίδοση σε μία μόνο αγωνιστική μέσα σ' αυτά αναδεικνύεται ο νικητής τους.

Νικητής του παιχνιδιού ορίζεται αυτός που θα έχει συγκεντρώσει τη μεγαλύτερη βαθμολογία στο τέλος της χρονιάς, με την ολοκλήρωση της διοργάνωσης και του παιχνιδιού. Η τελική κατάταξη ορίζεται βάσει των πόντων που θα έχει συγκεντρώσει κάθε διαγωνιζόμενος στο τέλος της χρονιάς, τόσο από τις προβλέψεις αγώνων, όσο και από τις προβλέψεις σεζόν (οι οποίες συνυπολογίζονται), σύμφωνα με τα παραπάνω κριτήρια βαθμολόγησης, αλλά και των κριτηρίων ισοβαθμίας παρακάτω. Αυτή η βαθμολογία ορίζει όλα τα δώρα του παιχνιδιού, πλην του νικητή της Regular Season, που προκύπτει μόνο από τα σκορ των προβλέψεων αγώνων μέχρι και την τελευταία αγωνιστική της κανονικής περιόδου (34η).

Αντίστοιχα, η κατάταξη σε κάθε είδος βαθμολογίας (αγωνιστικής/συνολικής ή ομάδας) καταρτίζεται βάσει των κριτηρίων βαθμολόγησης και ισοβαθμιών όπως ορίζονται στη σελίδα αυτή.


Ισοβαθμίες
Σε περίπτωση ισοβαθμίας στο σκορ στις συνολικές βαθμολογίες:

- προηγείται ο παίκτης που έχει πραγματοποιήσει προβλέψεις σε μεγαλύτερο αριθμό παιχνιδιών, άρα ο παίκτης που έχει πάρει τα λιγότερα πάσο. Αν υπάρχει επίσης ισοβαθμία, τότε,

- προηγείται ο παίκτης που έχει το μεγαλύτερο σκορ συνολικά, αν αφαιρεθούν οι πόντοι από τα πάσο. Αν υπάρχει επίσης ισοβαθμία, τότε,

- προηγείται ο παίκτης που έχει το μεγαλύτερο συνολικό αριθμό σωστών προβλέψεων νικητή (σωστά αποτελέσματα). Αν υπάρχει επίσης ισοβαθμία, τότε,

- προηγείται ο παίκτης που έχει τη μικρότερη συνολική απόκλιση διαφοράς για όλα τα παιχνίδια αθροιστικά. Αν υπάρχει επίσης ισοβαθμία, τότε,

- προηγείται ο παίκτης που έχει κερδίσει τα περισσότερα μπόνους ακριβής διαφοράς (σωστό αποτέλεσμα και διαφορά). Αν υπάρχει επίσης ισοβαθμία, τότε,

- για τη γενική βαθμολογία (και όχι για τις επιμέρους βαθμολογίες Ολυμπιακού και Παναθηναϊκού όπου δεν έχει ισχύ), προηγείται ο παίκτης που έχει το μεγαλύτερο σκορ συνολικά στην κατηγορία "extra score". Αν υπάρχει επίσης ισοβαθμία, τότε,

- για τη γενική βαθμολογία (και όχι για τις επιμέρους βαθμολογίες Ολυμπιακού και Παναθηναϊκού όπου δεν έχει ισχύ), προηγείται ο παίκτης που έχει το μεγαλύτερο σκορ συνολικά στην κατηγορία "αουτσάιντερ".

- Αν υπάρχει και πάλι ισοβαθμία, κερδίζει αυτός που έχει τους περισσότερους πόντους στο point system του BasketStories.

- Τέλος, αν δεν προκύπτει ούτε έτσι νικητής, πραγματοποιείται κλήρωση.



Σε περίπτωση ισοβαθμίας στο σκορ, στις βαθμολογίες αγωνιστικής:

- προηγείται ο παίκτης που έχει το μεγαλύτερο συνολικό αριθμό σωστών προβλέψεων νικητή (σωστά αποτελέσματα). Αν υπάρχει επίσης ισοβαθμία, τότε,

- προηγείται ο παίκτης που έχει τη μικρότερη συνολική απόκλιση διαφοράς για όλα τα παιχνίδια αθροιστικά. Αν υπάρχει επίσης ισοβαθμία, τότε,

- προηγείται ο παίκτης που έχει κερδίσει τα περισσότερα μπόνους ακριβής διαφοράς (σωστό αποτέλεσμα και διαφορά). Αν υπάρχει επίσης ισοβαθμία, τότε,

- για τη γενική βαθμολογία (και όχι για τις επιμέρους βαθμολογίες Ολυμπιακού και Παναθηναϊκού όπου δεν έχει ισχύ), προηγείται ο παίκτης που έχει σημειώσει το μεγαλύτερο σκορ στην κατηγορία "extra score". Αν υπάρχει επίσης ισοβαθμία, τότε,

- για τη γενική βαθμολογία (και όχι για τις επιμέρους βαθμολογίες Ολυμπιακού και Παναθηναϊκού όπου δεν έχει ισχύ), προηγείται ο παίκτης που έχει σημειώσει το μεγαλύτερο σκορ στην κατηγορία "αουτσάιντερ". Αν υπάρχει επίσης ισοβαθμία, τότε,

- προηγείται ο παίκτης που έχει τη μικρότερη "χειρότερη" απόκλιση πόντων σε μεμονωμένο αγώνα από όλους τους αγώνες της αγωνιστικής.

- Αν υπάρχει και πάλι ισοβαθμία, κερδίζει αυτός που έχει τους περισσότερους πόντους στο point system του BasketStories.

- Τέλος, αν δεν προκύπτει ούτε έτσι νικητής, πραγματοποιείται κλήρωση.



Οι προβλέψεις μου
Για να δείτε τα αποτελέσματα των προβλέψεών σας, για όλες τις αγωνιστικές, μπορείτε να μεταβείτε στη σελίδα Οι προβλέψεις μου, όπου εμφανίζονται οι νικητές των αγώνων και οι διαφορές που έχετε προβλέψει, τα πραγματικά αποτελέσματα των αγώνων και οι πόντοι που πήρατε για κάθε αγώνα ξεχωριστά, όπως επίσης και το συνολικό σκορ της αγωνιστικής. Μέσω της σελίδας αυτής μπορείτε να ανατρέξετε στις προβλέψεις και στα σκορ οποιασδήποτε αγωνιστικής.

Μπορείτε επίσης να δείτε τις προβλέψεις των κορυφαίων παικτών της αγωνιστικής, αλλά και της συνολικής βαθμολογίας για την τρέχουσα αγωνιστική, μέσα από τις σελίδες των βαθμολογιών.


Ποσοστά Προβλέψεων
Ένα χρήσιμο βοηθητικό εργαλείο για κάθε διαγωνιζόμενο είναι τα στατιστικά προβλέψεων των αγώνων, όπως προκύπτουν από το σύνολο των προβλέψεων όλων των διαγωνιζομένων του παιχνιδιού. Με τον τρόπο αυτό, μπορείτε να δείτε τη γενική άποψη του κοινού για την έκβαση κάθε αγώνα, αλλά και για το που αναμένεται να κυμανθεί η διαφορά, βάσει πάντα των προβλέψεών του. Έτσι, στη σελίδα των ποσοστών-προβλέψεων, μπορείτε να δείτε για κάθε παιχνίδι:

- Τα ποσοστά προτίμησης σε κάθε νικητή

- Τη μέση διαφορά, όπως διαμορφώνεται μέσα από το άθροισμα των επιμέρους διαφορών, για οποιονδήποτε νικητή (συμψηφίζονται δηλαδή οι διαφορές όλων των προβλέψεων)

- Τη διαφορά νίκης για κάθε νικητή ξεχωριστά (λαμβάνονται υπόψη οι επιμέρους διαφορές για κάθε νικητή ξεχωριστά)

Τα μεγέθη αυτά λειτουργούν βοηθητικά για τις προβλέψεις του κάθε διαγωνιζομένου και απεικονίζουν απλώς τη συνολική εκτίμηση των συμμετεχόντων για τους αγώνες.

Τα ποσοστά νίκης των συνολικών προβλέψεων εμφανίζονται και στη σελίδα Κάνε Προβλέψεις, εφόσον κλικάρει ο παίκτης το αντίστοιχο κουμπί.


Στατιστικά
Μέσα από τη σελίδα των στατιστικών, μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε ιδιαίτερα αναλυτικές πληροφορίες, που μπορούν να σας βοηθήσουν στη διαμόρφωση των προβλέψεών σας. Χωρίζονται σε τρεις ξεχωριστές σελίδες με αναλυτικούς πίνακες για τα πραγματικά στατιστικά των ομάδων στην Euroleague, τη μέση συνεισφορά τους στο παιχνίδι και στα σκορ των παικτών, όπως επίσης και για επιμέρους στατιστικά βαθμολογίας του παιχνιδιού. Περισσότερα μπορείτε να δείτε στις αντίστοιχες σελίδες.


Δώρα
Οι θέσεις που κερδίζουν τα δώρα του διαγωνισμού αναφέρονται στη συνολική βαθμολογία, μετά την ολοκλήρωση του παιχνιδιού και όχι σε οποιοδήποτε άλλο ενδιάμεσο στάδιό του, πλην των Max 5 βαθμολογιών που αφορούν ενδιάμεσα διαστήματα αγωνιστικών, αλλά και του νικητή της Regular Season.

Ο μεγάλος νικητής κερδίζει ένα Nintendo Switch Lite, ο δεύτερος της βαθμολογίας μια μπάλα μπάσκετ Spalding TF-500, ο τρίτος μια μπάλα μπάσκετ Spalding TF-150, ενώ o τέταρτος και ο πέμπτος της γενικής βαθμολογίας από ένα βιβλίο μπάσκετ της επιλογής τους, από μια προκαθορισμένη δεξαμενή επιλογών. Ο νικητής της Regular Season κερδίζει ένα εισιτήριο για το Euroleague Final Four (αν διεξαχθεί κανονικά, αλλιώς κερδίζει μια φανέλα Euroleague ομάδας). Ο πρώτος της ειδικής βαθμολογίας του Ολυμπιακού κερδίζει μια επίσημη φανέλα της ομάδας. Ο πρώτος της ειδικής βαθμολογίας του Παναθηναϊκού κερδίζει μια επίσημη φανέλα της ομάδας. Ο νικητής κάθε "μίνι πρωταθλήματος" Max 5 αγωνιστικών κερδίζει ένα βιβλίο μπάσκετ της επιλογής του, από μια προκαθορισμένη δεξαμενή επιλογών.

Μπορείτε να δείτε περισσότερα μέσα από την αντίστοιχη σελίδα.


Private Leagues
Μπορείτε να δημιουργήσετε τη δική σας Private League, για να έχετε άμεσο ανταγωνισμό με τους φίλους σας καθ' όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Κατά τη δημιουργία μιας Private League θα πρέπει να ορίσετε το όνομά της, αν θα είναι δημόσια ή ιδιωτική και αν θα περιέχει κάποιο δώρο. Οι δημόσιες (public) λίγκες είναι ανοιχτές για όλους τους παίκτες, ενώ για την είσοδο σε μια ιδιωτική (private) λίγκα, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε τον πενταψήφιο κωδικό της, που είναι διαθέσιμος στα στοιχεία που αναγράφονται στην ξεχωριστή σελίδα της Private League (επομένως, θα πρέπει να σας τον κοινοποιήσει κάποιο από τα τρέχοντα μέλη της).

Ο ορισμός δώρου είναι προαιρετικός και ευθύνη του δημιουργού της λίγκας και γίνεται κατόπιν συνεννόησης με το BasketStories, το οποίο δεν σχετίζεται με κανέναν τρόπο με την επιβεβαίωση, ή παράδοση του δώρου στο νικητή της λίγκας.

Μπορείτε να δημιουργήσετε μέχρι πέντε ξεχωριστές Private Leagues, ενώ μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αλλάξετε το στάτους της (public/private) και το αν θα περιέχει δώρο.

Κάθε παίκτης μπορεί να συμμετέχει σε όσες Private Leagues θέλει. Όλες οι Private Leagues του παιχνιδιού εμφανίζονται στην αρχική σελίδα των Private Leagues, ενώ οι λίγκες κάθε παίκτη παρουσιάζονται συνοπτικά στη σελίδα Οι Private Leagues μου.

Κάθε Private League έχει τις δικές της βαθμολογίες αγωνιστικής και σεζόν και τα σκορ των παικτών της ξεκινούν να μετρούν από την αγωνιστική που ακολουθεί στο πρόγραμμα μετά τη δημιουργία της.


Points System
Κάθε συμμετοχή σε μια αγωνιστική του παιχνιδιού δίνει στο μέλος του BasketStories 1 πόντο στο point system του BasketStories. Ο πόντος αυτός δεν σχετίζεται με τη βαθμολογία του παιχνιδιού και το PickMaster Euroleague συνολικά. To Point System αποτελεί μια ξεχωριστή γενική βαθμολογία των μελών του BasketStories, βάσει των οποίων διαμορφώνονται οι πιθανότητές τους στις κληρώσεις των διαγωνισμών που λαμβάνουν χώρα πέρα από τα παιχνίδια. Έτσι, όσες περισσότερες συμμετοχές έχει ένας διαγωνιζόμενος στο παιχνίδι, τόσο αυξάνονται οι πιθανότητές του στις κληρώσεις των διαγωνισμών του BasketStories.

Συμμετοχή θεωρείται η υποβολή προβλέψεών για όλα τα παιχνίδια της αγωνιστικής.



Για οποιοδήποτε σχόλιο ή απορία και ό,τι σχετικό με το παιχνίδι, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.